حلقه های صالحین پایگاه فتح الفتوح روستای زیارت

اللهم عجل لولیک الفرج

كد ساعت و تاريخ

كد ساعت و تاريخ

حلقه های صالحین پایگاه فتح الفتوح روستای زیارت

شجره طیبه صالحین پایگاه فتح الفتوح روستای زیارت شهرستان دشتستان استان بوشهر

استخاره با قرآن

رنک الکسا




آپدیت nod32

ابزار امتیاز دهی

کد آهنگ

آخرین نظرات
  • ۱۷ تیر ۹۵، ۰۰:۲۶ - کالاحراج
    لایک
پیوندهای روزانه
پیوندها

اجلاسیه پایانی آیین نکوداشت پیرغلامان حسینی در بوشهر با انتخاب هشت پیرغلام از شهرستان های استان دیشب (۱۲ آبان ۱۳۹۲) با حضور آیت الله صفایی بوشهری، استادار ، هیئات مذهبی، دیگر اقشار مردم و مسئولان استانی به پایان رسید .

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه استان بوشهر ، استان ولایت مداران و حسین دوستان است اظهار داشت در تاریخ استان بوشهر لحظه ای جدایی از مکتب امام حسین(ع) نیست . افتخار زنان استان این است که تا خود شناختند و تا آخرین لحظه ، اشکشان برای امام حسین (ع) بود .

سردار فتح الله جمیری در این آیین که دیشب در حسینیه عاشقان ثارلله بوشهر برگزار شد، اظهار داشت: برنامه های سوگواری امام حسین(ع) در استان بوشهر با شرایط خاصی برگزار می شود که از یک فرهنگ و سبک کشوری بلکه جهانی برخوردار است.

سردار جمیری افزود: نوع عزاداری و معرفتی که مردم ولایتمدار استان نسبت به ابا عبدالله الحسین(ع) بسیار متفاوت از دیگر استان هاست.

وی به نقش پیرغلامان حسینی در انتقال فرهنگ عاشورا پرداخت و گفت: نقش این پیرغلامان سیراب کردن تشنگان مکتب و سیره امام حسین(ع) است که نقشی بسیار سترگ است.

وی در ادامه انقلاب اسلامی را تداوم و امتداد عاشورا خواند و تصریح کرد: دفاع مقدس ما و رشادت های رزمندگان اسلام برگرفته از همین سرچشمه ضلال معنویت بود که از عاشورا به ما رسیده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: امروز فریاد همه ما در سراسر ایران اسلامی همان شعار معروف "حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست" می باشد. در این آیین، گروه هم خوانی مسجد شنبدی ها مراسم سنتی پامنبری را که قدمت دیرینه ای در استان بوشهر اجرا نمودند.

در پایان از آقایان پیرغلام منتخب شهرستان دشتستان خداکرم بارانی از زیارت ، شیخ احمد زارعی از دلوار ، علی آذر از کنگان ، ماشاءالله میشی زاده از گناوه ، اسکندر گرگوری از بوشهر ، ابراهیم انصاری حقیقی انصاری از اهرم ، علی حاجی زاده از شهرستان دشتی و سیف الله میبلی از دیلم تجلیل شد .

گفتنی است در حاشیه این مراسم از لوح فشرده سه ذاکر که شامل روضه خوانی سنتی استان بوشهر توسط آیت الله صفایی بوشهری رو نمایی شد .

برگرفته شده از وب کانون شاه خراسان روستای زیارت ziyarat.blog.ir

.

برای مشاهده گزارش تصویری کلیک کنید.

۹۲/۰۸/۱۴

نظرات  (۱)

فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به شما و همه ی پیروان راستی این بزرگواران تسلیت عرض میکنم.
پاسخ:

دل را اگر از حسین بگیرم چه کنم

بی عشق حسین اگر بمیرم چه کنم

فردا که کسی را به کسی کاری نیست

دامان حسین اگر نگیرم چه کنم . . .


این ایام را بر شما تسلیت عرض می نماییم.

یا حسین (ع)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

هدايت به بالاي