حلقه های صالحین پایگاه فتح الفتوح روستای زیارت

اللهم عجل لولیک الفرج

كد ساعت و تاريخ

كد ساعت و تاريخ

حلقه های صالحین پایگاه فتح الفتوح روستای زیارت

شجره طیبه صالحین پایگاه فتح الفتوح روستای زیارت شهرستان دشتستان استان بوشهر

استخاره با قرآن

رنک الکسا




آپدیت nod32

ابزار امتیاز دهی

کد آهنگ

آخرین نظرات
  • ۱۷ تیر ۹۵، ۰۰:۲۶ - کالاحراج
    لایک
پیوندهای روزانه
پیوندها

با سلام خدمت همه ی دوستان ، ما هم به نوبه ی خود هفته بسیج را خدمت شما تبریک عرض می کنیم.

فرمانده پایگاه بسیج فتح الفتوح زیارت دشتستان ، جناب آقای جابر عوضی، در پیامی هفته بسیج را به همه ی بسیجیان تبریک و تهنیت عرض نمود.

 

بسمه تعالی

« بسیج لشکر مخلص خداست.                 امام خمینی (ره) »

با سلام و صلوات برمحمد و آل محمد و با سلام و درود به روح پر فتوح معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و با سلام و درود فراوان به مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ، هفته بسیج را به تمام بسیجیان و رهروان پاک هدایت تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

بسیج مدرسه عشق است . عشق به یکتای هستی ، عشق به حسین (ع) و عشق به ائمه اطهار و یگانه منجی عالم بشریت است. بسیج برای جوانان ، شور آفرین و امید آفرین است. مقام معظم رهبری برای بسیج رسالت های خطیری قائل است و در تعریف آن می فرمایند: « بسیج متن ملت است که در مراکز نظامی و اجتماعی و دینی و آموزشی حضور دارد.» و در جای دیگر می فرمایند: «بسیج یعنی حضور در میادینی که نظام اسلامی ، وظیفه انسانی و الهی و نیاز های کشور حضور او را در آن میدان ها لازم می داند و او را به آن ها فرا می خواند. بسیج یعنی حرکت در صفوف مقدم هر جبهه ای که نظام به حضور عناصر کارآمد در آن جبهه نیاز دارد. »

بسیجی کیست؟!!

بسیجی یعنی علی (ع) ، که تمام وجودش برای اسلام بود.

مقام عظمای ولایت در جایی مفرمایند:« بسیجی ، بلند همت است ، خواسته های او بزرگ و در اعتلای کشور می باشد ، خواسته او نجات همه آحاد بشر و رفع فساد و فقر و تبعیض و بی عدالتی و سلطه دشمن است و او از اینکه زیر پرچم آمریکا با دیگر قدرت های بیگانه ، زندگی کندو مثل حیوانات بچرد ، بیزار است. »

و در جایی دیگر می فرمایند: « بسیجیان جوان ، گل های بوستان انقلاب ، نیروی حیات بخش انقلاب و مایه امید و دل گرمی ملت و رهبر انقلاب اند.»

بسیجی پرچم دار ایثار و شهادت در خط سرخ امام حسین (ع) می باشد و بنیان گذار تمدن اسلامی در جهان و وظیفه الحاق پرچم انقلاب اسلامی به انقلاب صاحب الزمان (عج) را به عهده دارد.

.

تعجیل در فرج حضرت حجت (عج)

صلوات                 

۹۲/۰۹/۰۵

نظرات  (۶)

پس این سالن رفتن مون چه واوی

از آقای جابر عوضی متشکریم که او شب پذیرایی کرد
هر گاه خوت بیایی پذیرایی هست
سالن چه شد
قرار بود هر ماه دوبار بریم خو
دلمون سی کل مسلمم تنگ واویده کجاست/؟

۰۷ آذر ۹۲ ، ۱۲:۵۱ قرارگاه تربیتی سلمان فارسی
سلام.با دو مطلب در مورد بسیج به روز هستیم
سلام وب قشنگی دارین به من هم سر بزنین اگه مایل به تبادل لینکین تو یه نظر بهم خبر بدین.اجرتون با شهدا...
۲۰ آذر ۹۲ ، ۱۳:۲۶ حلقه تربیتی شهید اسماعیل زاده تسوجی
سلام
خدا قوت همسنگران
موفق باشین

۱۱ اسفند ۹۵ ، ۰۰:۵۲ http://www.gamecoins.pro/
This is what happened to my Mom when she was hospitalized at Bergan several years ago. She became combative, mean and just not herself. We requested a pharmacology consult, and found that she was on five separate medications that could cause delerium, prescribed by three separate physicians. Switching out her medications had her back to her cheerful, loving self within about 24 hours. One physician took the lead to make sure her medications worked together after that. By the way, the Bergan staff were wonderful to all of us!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

هدايت به بالاي