حلقه های صالحین پایگاه فتح الفتوح روستای زیارت

اللهم عجل لولیک الفرج

كد ساعت و تاريخ

كد ساعت و تاريخ

حلقه های صالحین پایگاه فتح الفتوح روستای زیارت

شجره طیبه صالحین پایگاه فتح الفتوح روستای زیارت شهرستان دشتستان استان بوشهر

استخاره با قرآن

رنک الکسا




آپدیت nod32

ابزار امتیاز دهی

کد آهنگ

آخرین نظرات
  • ۱۷ تیر ۹۵، ۰۰:۲۶ - کالاحراج
    لایک
پیوندهای روزانه
پیوندها

ولایت در نگاه شهید تنگستانی

شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۱۶ ق.ظ

بسمه تعالی

بارخدایا ، ای پروردگارا

تو خریدار منی و من فروشنده ،

و مرا با تو معامله ای است ، تو وعده بهشت را در این معامله به من دادی ، پس ، تو مرا بجای بهشت به جهنم ببر و در عوض معامله ، امام عزیزمان را تا ظهور بقیه الله  الاعظم نگاه بدار،

خداوندا ،

اگر آنقدر گریه کنم که بجای اشک خون آید، و اگر آنقدر سجده کنم که مهره های پشتم بشکند، و بجای آب خاکستر نوشم ، و بجای غذا سنگ خورم و همچنین که این ذکر تو گویم ، باز هم حیا می کنم که سر به آسمان بلند کنم ، چون می دانم هنوز مورد عفو و بخشش تو قرار نگرفته ام.

منطقه عملیاتی والفجر 6  ـ  غلامحسین تنگستانی ـ 1362/12/7


دست نوشته شهید بزرگوار:

۹۴/۱۱/۱۰

نظرات  (۱)

حلقه صالحین خیلی ابتکار خوبی بود من واقعا از عضویت فرزندم تو این گروه راضیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

هدايت به بالاي