حلقه های صالحین پایگاه فتح الفتوح روستای زیارت

اللهم عجل لولیک الفرج

كد ساعت و تاريخ

كد ساعت و تاريخ

حلقه های صالحین پایگاه فتح الفتوح روستای زیارت

شجره طیبه صالحین پایگاه فتح الفتوح روستای زیارت شهرستان دشتستان استان بوشهر

استخاره با قرآن

رنک الکسا




آپدیت nod32

ابزار امتیاز دهی

کد آهنگ

آخرین نظرات
  • ۱۷ تیر ۹۵، ۰۰:۲۶ - کالاحراج
    لایک
پیوندهای روزانه
پیوندها

قرآن از زبان بزرگان غرب

پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۳۲ ق.ظ


دانشمندان ومتفکران امروز جهان،حتی کسانی که مسلمان نیستند،وقتی از روی حقیقت طلبی قران را مطالعه می کنند،در برابر عظمت آن خضوع می کنند و ازاین کتاب به بزرگی یاد می کنند که به چند نمونه اشاره می کنیم:

1-آلبرت انیشتین(فیزیکدان بزرگ)

قرآن کتاب جبر یا هندسی یا حساب نیست بلکه مجموعه ای از قوانین است که بشر را به راه راست،راهی که بزرگترین فلاسفه از تعریف آن عاجزند،هدایت می کند.

2- پروفسور هانری کربن(فیلسوف معصر فرانسوی)

هیچ یک از افراد بشر وهیچ شیوه ی تفکری به اندازه محمد(ص) و قرآن،انسان را به دانش دعوت نکرده اند،تا آنجا که در قرآن950بار از علم،فکر وعقل سخن به میان آمده است.

3- دکتر گستاو لوبون(مورخ بزرگ فرانسوی)

قرآن به تعالیم و دستورات مذهبی منحصر نمی شود بلکه مشتمل است بر دستورات سیاسی و اجتماعی،خیرات،نیکی،مهمان نوازی،اعتدال در خواهش های نفسانی،وفا ی به عدل،اکرام به والدین،کمک کردن به یتیم،نیکی کردن در مقابل بدی. در آن تمام این خصلت های نیک تعلیم داده شده است.تعلیمات اخلاقی قرآن به مراتب بالاتر از تعلیمات انجیل است.

4- لئون تولستوی(نویسنده و فیلسوف مشهور روسی)

هر کس بخواهد سادگی و بی پیرایه بودن اسلام را دریابد،باید قرآن را مطالعه کند،در آن قوانین وتعلیماتی بر مبنای حقایق روشن صادر شده است.

5- پروفسور آرتور جی.آربری(دانشمند و خاورشناس انگلیسی)

زمانی که به پایان ترجمه قرآن نزدیک می شدم،موضوعی سخت مرا پریشان کرده بود.اما در طول ایام پریشانی،قران مرا چنان آرامشی بخشید و چنان حفظ کرد که برای همیشه رهین منّتش گردیدم.

6- جی.اِم.رود ویل(اسلام شناس انگلیسی)

قرآن مقام والایی دارد.اروپا نباید فراموش کند که مدیون قرآن است،همان کتابی که آفتاب علم را در میان تاریکی قرون وسطا در اروپا جلوه گر ساخت.

۹۲/۰۵/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

هدايت به بالاي